آیا بلغور جو دوسر برای شما مفید است؟ 3 فواید سلامتی که ممکن است از دست بدهید

[ad_1]

جو دوسر ، دلیل خوبی برای اصلی صبحانه است – سریع و مقرون به صرفه است. اما آیا بلغور جو دوسر برای شما مفید است؟ خواه صبح یک کاسه را ببندید ، و یا آن را به عنوان یک میان وعده در هر زمان بخورید (صادقانه بگویم بسیار متنوع) ، بلغور جو دوسر دارای ویژگی های قابل ستایش بسیاری است. برای تهیه اسکوپ ، از متخصصان تغذیه س nutritionال کردیم که آرد جو دوسر برای شما مفید است و چگونگی تهیه آن به سالم ترین روش های ممکن.

آیا بلغور جو دوسر سالم است؟

خبر خوب: بلغور جو دوسر یک ماده غذایی سرشار از فیبر و پروتئین است.

“بلغور جو دوسر یک غلات کامل خوشمزه و مغذی است که می تواند در هر زمان از روز مصرف شود. محتوای ریز مغذی زیادی دارد و منبع جامدی از فیبر محلول و پروتئین است. این یک گزینه عالی برای افرادی است که بدنبال تهیه یک گزینه غذایی آسان هستند. “می گوید مایا فلر ، MS ، RD ، CDN از تغذیه مایا فلر مستقر در بروکلین.

فواید جو دوسر

ما می دانیم که بلغور جو دوسر یک انتخاب سالم است ، بنابراین بیایید به موارد مغذی آن بپردازیم. جو دو سر غلات کامل و منبع غنی از فیبر ، آنتی اکسیدان ها ، ویتامین ها و مواد معدنی است.

طبق گفته کاترین بروکینگ ، MS ، RD ، بنیانگذار اشتهای مشاوره تغذیه بهداشت ، برای هر 1/2 فنجان جو دوسر خشک با آب – که مقدار آن 1 فنجان بلغور جو دوسر پخته شده است – 5 گرم پروتئین ، 4 گرم پروتئین وجود دارد فیبر ، 28 گرم کربوهیدرات ، 0 گرم شکر و 2.5 گرم چربی. کالری کم است ، فقط 140 بار در هر وعده ، اگر هدف شما کاهش وزن باشد ، بلغور جو دوسر را به یک صبحانه ایده آل تبدیل می کند. خوب ، بلغور جو دوسر چطور دیگر برای شما مفید است؟

بلغور جو دوسر قند خون را کنترل کرده و اشتها را سرکوب می کند

بلغور جو دوسر منبع عالی فیبر محلول است که حاوی 3 گرم در هر وعده است. فیبر از سلامت روده حمایت می کند و در جلوگیری از ولع مصرف موثر است ، به این معنی که شما برای مدت بیشتری سیر خواهید ماند.

نوع اصلی فیبر محلول در جو دوسر گلوکان بتا است که در روده ها یک ژل چسبناک تشکیل می دهد و جذب گلوکز را کند می کند. بروکینگ می گوید: “مشخص شده است که بتا گلوکان به کاهش هضم غذا ، کاهش کلسترول LDL ، کنترل قند خون ، افزایش سیری و سرکوب اشتها کمک می کند.” به همین ترتیب ، جو دوسر برای افراد مبتلا به دیابت نوع 2 یا حساسیت به انسولین بسیار مناسب است.

بلغور جو دوسر خطر ابتلا به بیماری را کاهش می دهد

جو دوسر حاوی مقدار قابل توجهی مواد مغذی گیاهی فعال فعال از جمله فنولیک ها ، پلی فنول ها ، آوانتانترامیدها و توکوکرومانول ها است. فلر می گوید: “افزایش مصرف عناصر غذایی گیاهی با کاهش خطر ابتلا به چندین بیماری مزمن و تحلیل برنده همراه است.”

بلغور جو دوسر از سوخت و ساز بدن پشتیبانی می کند

بلغور جو دوسر همچنین سرشار از تعدادی ویتامین B است ، یعنی B-1 ، B-2 ، B-3 ، B-6 و B-9. این ویتامین های گروه B از سلامت مغز ، عملکرد عضلات و سطح انرژی پشتیبانی می کنند. ویتامین های گروه B برای متابولیسم بدن نیز مهم هستند زیرا به بدن در متابولیسم کربوهیدرات ها ، چربی ها ، پروتئین ها و اسیدهای نوکلئیک کمک می کند.

اشتباهات رایج بلغور جو دوسر

آیا بلغور جو دوسر فوری شما را از صبحانه بی حوصله می کند؟ یا حتی کمبود تغذیه؟ در حالی که بلغور جو دوسر دارای مزایای تغذیه ای است ، اما می توان با افزودن مکمل های حاوی شکر و سدیم ، این مواد را نفی کرد.

به گفته فلر ، ایجاد تعادل هنگام نوبت صبحانه مهم است. “سلامتی در طیفی وجود دارد ، بنابراین باید از مشاهده غذاها به عنوان ذاتی” سالم “یا” ناسالم “خودداری کنیم. جنبه های سلامتی و همچنین کاهش دهنده سلامتی همه غذاها وجود دارد. ” فلر می گوید. به عنوان مثال ، عسل ، یکی از محبوب ترین مواد افزودنی بلغور جو دوسر ، سرشار از قند و کالری است اما همچنین حاوی تعداد زیادی آنتی اکسیدان است.

مواد افزودنی شیرین خیلی زیاد است

اگرچه تهیه دانه جو دوسر فوری با مواد افزودنی شیرین وسوسه انگیز است ، اما خوب است که از مواد افزودنی کمتر مغذی در کاسه خود آگاه باشید. فلر می گوید: “اضافه كردن مداوم قندهای اضافه شده پتانسیل قابل توجهی در ارتقا promote اختلال در متابولیسم دارد.”

اگر با یک دندان شیرین از خواب بیدار شده اید ، و ممکن است کمی روشنایی را برای روز خود میل کنید ، مقداری میوه تازه یا یخ زده را در دست داشته باشید. “من توصیه می کنم برای شیرینی طبیعی و ویتامین ها ، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها میوه تازه اضافه کنید. همچنین می توانید مغزها را برای بافت و چربی های مفید برای قلب اضافه کنید.

اگر وقت کافی ندارید ، به دنبال گزینه ای برای خرید در فروشگاه باشید (به عنوان مثال ، جو دوسر KIND که جو دو سر غلات کامل را با مغزهای بادام و میوه های خشک ترکیب می کند) ، “می گوید بروکینگ. برای یک کار نرمتر ، می توانید مقداری کره مغز خشک مانند بادام زمینی یا بادام را با قاشق اضافه کنید تا پروتئین ، طعم و بافت صاف به آن اضافه شود.

سدیم زیاد است

اگر شیطان خوش ذوقی هستید ، ممکن است وسوسه شوید که به بلغور جو دوسر خود نمک اضافه کنید. یک گزینه سالم تر ، استفاده از مواد کم سدیم یا افزودن زردچوبه ، زنجبیل یا دارچین است که طبق گفته فلر مزایای ضد التهابی دارد. برای یک وعده غذایی حتی خوشمزه تر ، تهیه جو دوسر شبانه را در نظر بگیرید و به طعم دهنده ها زمان زیادی برای دم کشیدن بدهید.

بسیاری از روش های خوشمزه و سالم برای تقویت بلغور جو دوسر شما وجود دارد ، و آن را به یک صبحانه با انرژی یا یک شام آسان تبدیل می کند. فلر می گوید: “بلغور جو دوسر شور با قارچ ساطور شده ، گیاهان تازه و همراه یا بدون تخم مرغ یک وعده غذایی بسیار غنی از مواد مغذی است که می توانید در هر زمان از روز از آن لذت ببرید.”

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>