آیا تو استرس داری؟ در اینجا نحوه کنترل استرس وجود دارد


فشار
منبع تصویر: FILE IMAGE

آیا تو استرس داری؟ در اینجا نحوه کنترل استرس وجود دارد

یادگیری کنار آمدن با استرس و یافتن راه های سالم برای مقابله با آن؟ کنترل استرس می تواند برای همه متفاوت باشد و می تواند در اشکال و قسمتهای مختلف زندگی شما طبقه بندی شود. از محل کار شما گرفته تا روابط شخصی ، می توانید در چندین مرحله از زندگی ما با استرس کنار بیایید. بسیاری از ما در برهه ای از زندگی احساس استرس یا تنش می کنیم و قادر به کنار آمدن نیستیم. با این حال ، میزان استرس در افراد مختلف می تواند متفاوت باشد. یک دانشجو می تواند نسبت به نتیجه خود احساس استرس کند در حالی که یک مرد شاغل احساس می کند که به دلیل عدم رعایت ضرب الاجل در محل کار. گاهی اوقات ، کارهای مالی و خانه داری می تواند مردم را در شبهای پرتنش و بی خوابی قرار دهد.

استرس یکی از چالش های بزرگ بهداشت عمومی در زمان ما است ، اما هنوز به اندازه نگرانی های مربوط به سلامت جسمی جدی گرفته نمی شود. میلیون ها نفر از ما سطح بالایی از استرس و نتیجه را تجربه می کنیم؟ ما تمایل داریم که به سلامتی خود آسیب برسانیم. آره! این ارتباط مستقیماً با مشکلات سلامت جسمی مانند بیماری های قلبی ، مشکلات سیستم ایمنی بدن ، از دست دادن اشتها ، ریزش مو ، بی خوابی و مشکلات گوارشی ارتباط دارد.

همچنین ، م Instituteسسه استرس آمریكا اظهار داشت كه متداول ترین توضیح در مورد استرس “فشار یا تنش جسمی ، روحی یا روحی است.”

اگر در مورد وضعیت همه گیر COVID-19 فعلی صحبت کنیم ، شرایط استرس زا که در اطراف ما وجود دارد همه ما را نگران کرده و باعث شب بی خوابی ، اضطراب ، تنش و عصبی شده است.

موج دوم کووید همه ما را پریشان کرده است. همه جا هرج و مرج است. بیمارستان ها تخت و فضایی برای جذب بیماران برای درمان ندارند. مردم در تلاشند تا برای عزیزانشان در هر کلینیک و بیمارستانی تختخواب کنند. مردم در حال مرگ هستند ، کمبود سیلندر اکسیژن وجود دارد ، که این وضعیت را حتی بیشتر خطرناک کرده است. هر روز که می گذرد ، وضعیت COVID-19 در کشور ناامن می شود.

استرس برای بسیاری از ما احساس گسترده ای است. این می تواند از نظر جسمی و روحی بر سلامتی ما تأثیر بگذارد. این مسائل بهداشتی می تواند اضطراب و افسردگی ناشی از بیماری های قلبی باشد.

در اینجا نحوه مدیریت استرس آمده است:

صحبت بیرون ، بله ، با مردم درباره استرس صحبت کنید و تأثیرات آن را بنویسید. با دوستان ، خانواده و همکاران خود به صراحت و صریح در مورد موضوع بحث کنید. با کسانی که استرس و پریشانی دارند یا تنها هستند خوش برخورد باشید. با همه مودبانه صحبت کنید ، ممکن است شما ندانید که شخص مقابل چه چیزی را تجربه می کند و چرا. نسبت به دیگران ابراز محبت و عطوفت کنید و لبخندها و مهربانی ها را در اطراف خود گسترش دهید.

-شما می توانید یک فرد سالم را به اشتراک بگذارید هک سبک زندگی یا شیوه زندگی خود را با افراد اطراف خود انجام دهید.

-تصمیم برای زندگی سالم، سلامتی و رشد شخصی و تعیین اهداف واقع بینانه برای کمک به شما در تحقق چشم انداز و کار در جهت جاه طلبی مورد نظر خود.

تمرین، یک تمرین تمرینی خوب و آسان می تواند به فرد کمک کند تا با استرس و شبهای بی خوابی کنار بیاید. مکانیسم های مقابله خود را به اشتراک بگذارید. این ممکن است به نفع شخصی باشد که در این مدت به او اهمیت می دهید.

-در مورد بیشتر فکر کنید خود مراقبتی. برای استراحت یا انجام کاری که از آن لذت می برید ، از روز خود وقت بگذارید. خود را ناز کنید و ورزش و خوردن خوب را فراموش نکنید.

-از اضطراب و عصبی شدن در مورد موقعیت هایی که نمی توانید تغییر دهید یا کنترل کنید ، خودداری کنید.

-واکنشهای خود را کنترل کنید و ذهن خود را بر روی چیزی متمرکز کنید که باعث می شود احساس آرامش و کنترل داشته باشید.

-وقت را با دوستان و خانواده بخندید.

-مهمتر از مصرف مواد مخدر و الکل.

یاد بگیرید برای زندگی خود ارزش قائل شوید.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>