به گفته کارشناسان Fit ، 20 کفش ورزشی مناسب برای زنان در سال 2021

[ad_1]

دقیقاً مثل اینکه هیچ دو پا یکسان نیستند ، هیچ دو کفش ورزشی هم نیستند – و بهترین کفش های ورزشی برای خانمها به مواردی غیر از زیبایی نیز بستگی دارد. نوع پا ، آسیب دیدگی و فعالیت ترجیحی همه به ذهن شما خطور می کند – و اگر مشتاق دونده ، دوچرخه سوار ، کوهنورد یا مربی هستید ، احتمالاً می دانید که برای هر یک از این فعالیت ها به کفش های مختلفی نیاز دارید تا الف) خودتان آسیب نبینید و ب) از تمرین خود بیشترین بهره را ببرید.

خرید آنلاین کفش ورزشی مشکل است زیرا شما نمی توانید هر چیزی را امتحان کنید – و اگر از خرید کفش در اندازه های مختلف مشکلی ندارید ، احتمالاً می خواهید با اولین سفارش خود آن را درست انجام دهید. به همین دلیل ما با متخصصین متخصص ، از متخصصان غدد تا طب فیزیکی ، آشنا شدیم تا چگونگی انتخاب یک جفت کفش ورزشی مناسب برای نیازهای شما را پیدا کنیم. آنچه را که آنها برای گفتن دارند ، در زیر مشاهده کنید.

چرا داشتن کفش های مختلف برای انواع مختلف تمرینات مهم است؟

شانل پرکینز ، DPM به توضیح می دهد زرق و برق “نیرویی که شما برای تمرینات پلایومتریک مانند پرش یا پرش در سرتاسر پاهای خود اعمال می کنید ، نوع بسیار متفاوتی از نیرو است که با تمرینات ایزومتریک بیشتر مانند لانگ یا اسکات اعمال می شود.” این بدان معناست که پوشیدن نوع نامناسب کفش – مثلاً یک کفش ورزشی مخصوص دویدن هنگام وزنه برداری یا تمرینات قدرتی – می تواند رباط ها و تاندون های عضلانی انگشتان پا ، پا و مچ پا را خسته کند. که در نهایت می تواند به موارد دردناکی مانند خار پاشنه یا ورم کف پا منجر شود. نه ممنون.

هنگام خرید اینترنتی کفش ورزشی چند نکته اساسی را باید در نظر گرفت؟

Leada Malek، PT، DPT، CSCS، SCS می گوید تا روزی که بتوانیم کفش های کتانی را از صفحه نمایش خود بیرون بیاوریم و بلافاصله در خانه امتحان کنیم. زرق و برق اینکه “پشتیبانی ، ثبات و بالشتک سازی” یک نقطه شروع عالی برای تشخیص اینکه شما در هنگام خرید آنلاین به چه نوع کفش ورزشی احتیاج دارید. دکتر ملک می گوید ، از آنجا می توانید به بررسی بهترین گزینه برای نوع پا – قوس های عریض یا باریک ، بلند یا صاف و میزان قدرت مچ پا بپردازید.

اگر مچ پا قوی دارید ، دکتر ملک می گوید شما می توانید کفش های تخت برای ورزش های قلبی بپوشید. ما در حال صحبت با مینیمالیستی متناسب با یک احساس تقریباً پابرهنه هستیم. اما با توجه به اینکه این طرح های سبک در پا آزاد هستند ، قطعاً برای همه مفید نیستند – خصوصاً اگر به حمایت از مچ پا نیاز دارید یا اگر پاهای شما تمایل دارد به داخل یا بیرون بچرخد ، که متخصصان از آن به عنوان زیر یا زیاد استفاده می کنند . در این موارد ، دکتر ملک می گوید شما ممکن است بخواهید یک کفش پایدار با پایه وسیع تر و پشتیبانی از قوس در وسط انتخاب کنید تا به تساوی راه رفتن شما کمک کند. برای کسانی که آسیب دیده یا نیازهای خاصی دارند ، دکتر پرکینز توصیه می کند چیدن کفش با کفی قابل جابجایی یک مزیت است که باعث می شود ارتزیک های سفارشی بتواند نگرانی های پا مانند ورم کف پا یا موی زخم را برطرف کند.

چه ویژگی هایی کفش های تمرینی را از کفش های ورزشی یا کفش مخصوص دویدن متفاوت می کند؟

دکتر مالک می گوید ، برای تمرینات ورزشی و برنامه های تمرینی مانند CrossFit ، “بیشتر مارک ها یک مربی مسطح با انعطاف پذیری بیشتر برای حرکت جانبی و چند جهته راحت تر ارائه می دهند.” این بدان معناست که اگر دور چرخش جعبه ، جوراب و اسکوات را انجام می دهید ، می خواهید به دنبال یک کفش کراس آموزش با پاشنه صاف و انعطاف پذیری زیاد باشید تا حرکت سریع را انجام دهد.

از طرف دیگر ، دکتر ملک می گوید کفش های پیاده روی و دویدن “بیشتر اوقات برای حرکت خطی تا پاشنه پا ساخته می شوند” بنابراین شما احساس می کنید در حرکت خود به جلو حرکت می کنید. دکتر پرکینز خاطرنشان می کند که کفش های پیاده روی به طور کلی سنگین تر از کفش های ورزشی هستند ، زیرا “یک کفش مخصوص دویدن برای سرعت و عملکرد طراحی شده است.” از نظر ساخت ، آنها معمولاً دارای بالاتنه مش برای تنفس بیشتر و وزن کم هستند. سرانجام ، دکتر پرکینز می گوید که کفش های مخصوص دویدن دارای بالشتک زیادی در قسمت جلوی پا و پاشنه هستند تا به شما کمک کنند تا شوک شما و تاندون های آشیل از برخورد به روسازی به شما جذب شود. احساس “راه رفتن روی ابرها” را لمس کنید.

بدیهی است که چیزهای زیادی برای پذیرش وجود دارد – و حتی اگر نام تجاری یا زیبایی شناسی در ابتدا شما را به خود جلب کند ، شما همیشه باید نوع پا و نیازهای ورزشی خود را در اولویت قرار دهید. برای راهنمای کامل خرید بهترین کفش های تمرینی برای خانمها به پایین پیمایش کنید.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>