هندوانه برای شما مفید است؟ 8 فواید هندوانه


این میوه دارای یک پالت رنگی عالی در تابستان است و از ویژگی های کلاسیک ترین خط در یک فیلم رقص است ، اما آیا هندوانه برای شما خوب است؟ خوشبختانه بله “هندوانه ها به طور طبیعی فاقد چربی ، سدیم کم و حاوی انواع ویتامین های مغذی برای بدن هستند. هندوانه با استفاده از این قانون اساسی مواد مغذی مورد نیاز را تأمین می کند و مصرف آن برای شما بسیار مناسب است. ”می گوید:” کیم رز ، RDN ، یک متخصص تغذیه رژیم درمانی و مربی مجاز دیابت.

یکی دیگر از مزایا: اگر شما می خواهید با خوردن فقط محصولات درون فصلی ، رد پای کربن خود را کاهش داده و مواد مغذی طبیعی را مهار کنید ، هندوانه نیز گزینه بسیار خوبی است. رز می گوید: “باور کنید یا نکنید ، هندوانه یکی از میوه هایی است که در تمام طول سال در دسترس است.” همچنین می توانید با مصرف کل هندوانه ، ضایعات را به حداقل برسانید. درست است ، همه چیز لعنتی. رز می گوید: “می توانید پوست غنی از فیبر ، گوشت صورتی شیرین آبرسان و دانه های هندوانه بسته بندی شده با پروتئین را بخورید.”

ما از متخصصان تغذیه پرسیدیم ، “آیا هندوانه برای شما مفید است؟” و آنها را وادار کردیم همه مزایا را از بین ببرند.

تغذیه هندوانه

یک وعده 1 هندوانه حاوی 0.2 گرم چربی ، 11.5 گرم کربوهیدرات ، 0.6 گرم فیبر ، 0.9 گرم پروتئین ، 9.5 گرم شکر و 1.5 میلی گرم سدیم ، طبق USDA است.

محتوای بسیار کم سدیم و چربی این میوه به معنای انتخاب دوستانه آن است. “از آنجا که هندوانه ها به طور طبیعی فاقد چربی و سدیم کم هستند ، نه سطح کلسترول شما را افزایش می دهند و نه فشار خون را افزایش می دهند. به عبارت دیگر ، هندوانه برای سلامت قلب شما عالی است. ”

فواید هندوانه

برای میوه ای که حاوی مقدار زیادی آب است ، مطمئناً یک مشت مغذی را بسته بندی می کند. “هندوانه در هر فنجان حدود 45 کالری انرژی دارد و 90 درصد آب است. یک فنجان 13 درصد نیاز روزانه شما به ویتامین C و 11 درصد نیاز روزانه شما به فولات را تأمین می کند. این مواد مغذی از عملکرد ایمنی بدن پشتیبانی می کنند و ویتامین C نیز از سلامت پوست پشتیبانی می کند. هندوانه همچنین یک منبع باورنکردنی از آنتی اکسیدان لیکوپن و ترکیبی بنام l-citrulline است. ” در اینجا چند فایده دیگر برای خوردن هندوانه آورده شده است:

1. یک آبرسان واقعی

هندوانه به لطف رنگهای سبز و سبز روشن و پررنگ ، یک میوه تابستانی است که نمادین است ، اما همچنین برای این مزایای آبرسانی یک همراه فوق العاده آب و هوای گرم است – به هر حال ، مواد غذایی تخمین زده می شود 20٪ از آب مصرفی ما باشد. “آب ماده مغذی کم ارزش است و هندوانه پر از آن است. هر سلول در بدن شما برای عملکرد صحیح به آب نیاز دارد. آب به ویژه در ماههای گرم تابستان که کم آبی بدن یک خطر واقعی است بسیار مهم است. ”

کاستتی می افزاید: “تحقیقات نشان می دهد که در صورت کمبود آب کافی ، می توانید منجر به افزایش سردرد ، خستگی و اضطراب شوید.”

2. تمرینات سوخت گیری

هنگامی که شما دوست نهایی تمرین را به تصویر می کشید ، ذهن شما ممکن است به هدفون های ضد آب یا یک مربی شخصی بی معنی بپردازد ، اما میوه ها را نادیده نگیرید. “ال سیترولین موجود در هندوانه با درد عضلانی کمتر پس از ورزش ارتباط دارد. این ترکیب به افزایش تولید اکسید نیتریک کمک می کند ، که باعث شل شدن غشای مخاطی رگ های خونی و گسترش آنها می شود. این فرایند جریان خون بهتر را ترویج می کند ، که به بهبود اکسیژن رسانی به عضلات در طول تمرین کمک می کند. “

3. مدیریت وزن

اگر هدف شما حفظ وزن مناسب است ، سعی کنید هندوانه بیشتری را در میوه خود وارد کنید. رز می گوید: “هندوانه غذایی کم کالری است که می تواند بخشی از هر وعده غذایی یا میان وعده باشد.”

4. پوست درخشان

اگر به همه ویال ها و معجون های موجود در بازی مراقبت از پوست علاقه کمتری دارید و بیشتر به تغذیه پوست از درون توجه می کنید ، از دانستن اینکه هندوانه چگونه پوست شما را تقویت می کند بسیار خوشحال خواهید شد. “در میان غذاهای تازه ، هندوانه یکی از غنی ترین منابع لیکوپن است. لیکوپن همچنین با سلامت پوست در ارتباط است. مصرف روزانه غذاهای غنی از لیکوپن و سایر کاروتنوئیدها ممکن است از پوست در برابر آفتاب محافظت کند. به علاوه ، ویتامین C موجود در هندوانه برای حمایت از تولید کلاژن مورد نیاز است ، که به جوانتر و قویتر نگه داشتن پوست کمک می کند. ”

5. قلب سالم تر

به جز مراقبت از پوست ، لیکوپن موجود در خربزه برای سیستم قلبی عروقی شما نیز بسیار عالی است. رز می گوید: “لیکوپن باعث کاهش التهاب ، توانایی کاهش فشار خون و بهبود سطح کلسترول می شود.”

آیا آب هندوانه سالم است؟

تحقیقات نشان داده است که نوشیدن آب هندوانه قبل از تمرین می تواند به کاهش درد عضلات بعد از تمرین و همچنین بهبود سریعتر ضربان قلب کمک کند. همچنین آب مملو از الکترولیت است که در دفع گرمازدگی موثر است.

در نتیجه آب هندوانه زیاد ، آب هندوانه بر خلاف بسیاری از آب میوه ها نیست ، در اینجا بهتر است فقط میوه را به طور کامل مصرف کنید. هندوانه بیش از نود درصد آب دارد. بنابراین ، تبدیل هندوانه به آب هندوانه همان خواص تغذیه ای را حفظ می کند و به اندازه کل میوه سالم است. “

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>